Caglarefe Hanımlar bebeğim çiş yaparken zorlanıyo ve ağlıyor. İdrar yolu enfeksiyonundan şüphelenmiştik ama sonuç iyi çıktı. Var mı bizim gibi sorun yaşayan biz anlayamadık
Vmerve Caglarefe merhaba benim oğlumda 40 çıktı aynı şekil ağlıyordu doktora gittik idrar tahlili ve kültürü yapıldı enfeksiyon ve idrarında kum çıktı. Ağlamasının sebebide idrarını yaparken sancı çekiyormuş. Yani korkutmak istemem ama bizim böyleydi bu süreç 6 ay kadar devam etti. Bir de sünnet derisi kapalıydı oda etkiliyor. Sünnet oldu vs.
Krizinka_5 Krizinka_5 darlık olabiliyormuş bunun için erken sünnet öneriyorlar yeğenim aynı durumu yaşadı
Selamcanim Ya benim yeğenimde vardı o. Çocuğum hala çekiyor bizimkilerin ihmalkarlıkları yüzünden. hipospadyas Denilen bi durum halk arasında peygamber sünneti de deniyor. Onun için bi götürün isterseniz. Tedavisi mümkün bi durum. acil şifalar dilerim.
Caglarefe İdrar kültü aldı doktorumuz oda temiz çıktı. Sünnet derisinden kaynaklanabileceğini söyledi çocuk cerrahisine göstereceğiz