Aylinin-annesi allah razı olsun canım amin inşAllah kapanır cocuk doktorumuz öğrendi 1.ay kontrolüne gittiğimizde sonra 3 kardiyolojiye gösterdim hepsi farklı şeyler söyledi en son siyami ersek hastanesine getirdüm oradakiler hemen ameliyat demedi aort kapagının ordaymış delik sıkıntı dediler takip edicez dediler ama ilaç kullanıyoruz belki kapanır kendiliğinden