Aslananne1 ben 2. ayından beri hep zorla içirdim tamamen tiksinmişti,oyunlar yapa yapa sallayarak damlalıkla enjektörle her yolu denedim 13 aylığız hala günde 2 kez enjektörle ağzına sıkıyorum, seni o kadar iyi anlıyorum ki kaç kutu mama atmışımdır çöpe