Hicbirsey kullanmiyorum doktorumuz kan tahliline bakarak gerek görmedi sadece kasımdan hazirana kadar 600iu d vitamini takviye edelim abur cubur dan olabildiğince uzak 3 ana 2 ara öğün yeterli dedi bende elimden geldiğince yediğine içtiğine dikkat ediyorum