Benim gibi ağrılı, acılı degısık bir omuz ağrısı olan var mı? Ben her gün mutlaka bi hareket kısıtlılığım oluyor nefes alırken bile ağrıyor mu acıyor mu anlamadığım bir şey oluyor. Eşim her gün masaj yapıp çıtlatmadan rahatlayamıyorum 😣 o da alışkanlık yaptı galiba 🤔