Erkanasaf 2 aylık bebeğim var ama lekenme akıntı adet VS olmadım ilk doğumum olduğu için bilgimde yok sezeryan sonrası ilk adeti ne zaman gördnüz ve nasıl oldu??
fa_sena_y Erkanasaf bebeğim 3 aylıktı adet oldum 20 günü geçti kesilmemişti doktora gittim ilaç verdi öyle kesildi🤦🏼♀️ sonra düzene girdi ayda bir oluyorum
Lkjhgfdsa Erkanasaf 6 aylıkken başladı ama başlamasındaki sebep deri algı implantı da olabilir onu taktırdığım ay reglim başladı
Sare_ipek İlk cocugumdq kirk bitimi adet oldum ikinci bebisimde 3. Ayda oldum canim. Lekelenme olmasida olmamasida normalmis. Emzirdigin surecede adet goremeye bilirsin buda normal.
Ggulmez Erkanasaf ilk bebeğimde 6 ay emzirdim, 7.ay oldum. 2.bebeğimde 28 ay emzirdim, 8.ayda oldum 3.bebeğim 6buçuk aylık, emziriyorum, hala adet olmadım.
1prens1prensess Erkanasaf ilk sezaryanda 3ay sonra oldum 2.sexaryanda 6.ay oldum 3.sezaryanı yapalı 7. 5 ay oldu hala olmadım bu sezaryan şık bir durum değil aslında doğuma göre değişiyor normal doğurup 1 sene boyunca olmayan arkadaşımda vardı normal yani korkma ama gebelik şüphen olursada test yapmayı ihmal etme bide mesela şimdi adet oldun diyelim Bi dahaki ay bekleme 😂belki her ay olursun ama oda belirsiz oluyor 2-3 ayda bir görebiliyorsun ilk doğumda 3 ay arayla oluyodum