Kumsal Merhaba dogum kontrol hapıni biraktiktan ne kadar sure sonra hamile kaldiniz ben yazz d.k.hapiyla korunuyorum gebe kalamicagimi hamile kalmayi zorlastirdigini soyluyolar bi sure kullanmak zorundayim ama 😔
AtaTrkmn Kumsal bende yazz kullandım 1.5 yıl bıraktığım ay hamile kaldım ve o ay sadece bir kere eşimle birlikte olabilmiştik. Hiç beklemiyodum açıkcası hatta hasta olmayınca şüphelenmedim bile ilacı bıraktım yan etki yaptı diye düşündüm😄
Kumsal SumeyraErva Cevabiniz için çok tesekkurler birde 6 aydir felan kullaniyorum adetim 3 gun oluyor en fazla adetimde azalma oldu sizdede olurmuydu
SumeyraErva Kumsal benim hep 5 gundur ilac kullanirkende hep 5 gun oldu hic degismiyo yani ama azalan vrya cogalan olmus duymustum yani kisiden kisiye degisebiliyo demekki
Kumsal AtaTrkmn öncellikle bebeginizi gule gule buyutun çok sagolun cevabiniz gercekten beni mutlu etti o zaman icim rahat rahat hapimi icebilirim 🙏 Peki sizin adetinizde azalma yaptimi 2 3 gune düştü neredeyse
AtaTrkmn Kumsal Amin teşekkür ederim🙏 o şekilde yan etki olmadı bende ama inanılmaz göğüs hassasiyeti yaşamıştım ilk 1-2 ay eşime sarılamıyodum bile oda vücudun alışma süreciydi sanırım☺️emzirme dönemim bittikten sonra tek kullanacağım ilaç yazz olacak🤗