Asyabebek benim cekindigim nokta su aslinda. Hem katarerden mamayi/sutu cekicek
Hemde memeden sutu cekecek yani dolu dolu besin gidecek bebege. Memeye alistiktan sonra eds yi kullanmak istemesem bu dolu dolu gelen besine alisan bebek afallamayacak mi Yani tekrardan bi meme reddiyle karsilasmayalim 🤔