4 buçuk aylikken sünnet ettirdik 2 hafta oldu beyaz tenli olduğu için cildi Cok hassas aşırı şişlik olmuştu bir hafta sonra yavaş yavaş inmeye başladı şuan hala biraz şişlik var ve 2 dikisi daha kaldı. Doktor bol bol duş aldırın daha çabuk toparlar dikişleri iylesir dedi. Bir sünnet anında birde ilk cisinde ağladı sonrasında normal günlük rutinimize dönmüştuk sadece kucağa almadik ilk bir hafta çabuk toparlasin diye