Merhaba arkadaslar 35 günlük anneyim çok şükür ilk 25 gün sütüm inanılmaz akıyordu hatta birinden emerken diğeri boşalıyordu ama 10 gündür bebeğim emiyor süt çok az geliyor yavaş geliyor bide bebeğimde sinirleniyor ağlıyor mecbur mama veriyorum yoksa aç kalıyor napmam lazım çok üzülüyorum bebeğe bakmaktan çok yemek yiyemiyorum eşim işe gidiyor bebeğim de hiç uyumuyor yemek az yiyorum sebebi belki budur ama buna da çare bulamıyorum ki 😢😢😢