alparslanmomsss Merhaba anneler hiç böyle rahatsızlığı olup iğyleşen var mi acaba ? Ameliyat oldum şimdide hiperbolik oksijene giriyorum iyi olacağımı düşünüyorum ama aksi gibi bugün banyoya girerken düştüm 😭 bişey olmuşumdur bilmiyorum inşallah olmamıştır
Hayat6530 alparslanmomsss geçmiş olsun rahatsızlığınız nedir bilmiyorum ilk defa duydum ama çok çok geçmiş olsun inşallah bişi olmamıştır ama ginede bi doktora gidin geç kalmadan gerekirse acile gidin malum haftasonu
alparslanmomsss Hayat6530 kalça kemiğinde ödem diyerek geçiyor . Sabaha ağrılarım artarsa ilk işim gitmek olucak inşallah bişey yoktur geçer ağrılarım