Havinnnn 4 aylık kızımın yarın aşısı var fakat burnu akıyor ateşi yok hapşırıyo aşı yaparlar mı acaba bilgisi olan var mı??
PonciKom Havinnnn hastamı diye soruyorşar zaten hastaysa bnm kızım hastaydı doktorun yanında git onay al dedıler doktor bısey yok yapılabılır dedi ole yaptılar
Zelihaasel Havinnnn yok yapmiyorlar aynen benm kizimda asi olcagi gun hafif grip gibiydi ilac verdi iyilesince yapalm dedi hastalik ates yapabilir aşıda yapabilir kaldiramaz demisti doktor
Zelihaasel Havinnnn bnde calpol kullaniyorum saglik ocaklari peditus bi cok ilac veriyor ama bi kac doktora gittim tek onerdikleri calpol