Bebeğim 8 aylık ve yerde vakit geçirmeyi hiç sevmiyor bu sebep bile emekleyeceğini düşünmüyorum koltuğa dayadığımızda ayakta durup adım atıyor yürüteçle efsaneler yaratıyor diyebilirim ama yerde vakit geçirmemesi sizce bir kötü sonucu olurmu gelişim açısından