Aminem teşekkür ederim ama büyüyen beşik istemiyorum ben diğer oğlum 2yaşında odasını ayırcaktım ama malum deprem sonrası çok korkuyo ve bizde açıkcası ayrı yatmak istemiyoruz o yüzden iki beşik yanyana koyup küçüğün ane yanını çıkarmak istiyorum sadece