Mero0303 5 aylık bebegim var ismini söyleyince arada bakıyor arada bakmıyor göz teması kurup 1 2 saniye sonra baska yöne kafasını ceviriyor göz teması kurdugumda biseyler söyledigimde gülümsüyor ama endise duyuyorum tecrübeli anneler bilgi verebilir mi
Mero0303 Asyadila suan goz teması var isminede her soyledigimde bakmıyor ama bakması daha iyi 9 aya kadar normal dedi doktora danıstım takip ediyorum
Mero0303 BuOz ismine bakıyor soylediklerimi anlıyor parmagıyla isaret ediyor cok erken endiselenmisim bir sıkıntısı yok cok sükür
BuOz Mero0303 benimki 4 aylık olcak 2 gün sonra göz teması az gibi geliyor onun dışında her şey normal gibi biraz endişelendim 😥
Mero0303 BuOz daha cok kucuk annesi her bebek cok farkli oluyor benimkide cok gec bakti ama sükür suan hersey iyi gonlunu ferah tut gözlemle