Canimoglum_15 inanirim
bende gecenlerde bir arkadasla görüstüm bebegi benimkinden 1 ay büyük yani 10 aylik ve alo deyince telefonu aliyor kulagina, ne kadar büyüksün deyince kollarini yukari kaldiriyor, bunu istiyormusun dediginde kafasini salliyor veya ellerini uzatiyor, ver deyince veriyor, alkis yap deyince yapiyor, teyze nerde deyince gösteriyor, bay bay yapiyor.. daha neler neler. bende bunlari görünce bi an üzüldüm ama sonra dedim kendi kendime niye üzülüyorsun ki Allahim saglikli bi bebek vermis nasip etmis ve yarin öbür gün ögrenecektir oda biraz sabir🙈🍀 bu kadar cok arastirip kiyaslamak iyi degildir, her bebegin kendine göre temposu vardir. benim oglumda basta cok hizli gelisti hatta suan anne baba da diyor ama bir cok seyi de bilmiyor henüz🙂