Ek gıdaya başlayalı 10 gün oldu ve gaz problemi başladı. Ve geceleri oluyor sürekli uyanıyor. Özellikle son 2 gecedir daha fazla sıkıntı çekiyor bebeğim. Doktora gittik metsil damla verdi. Umarım fayda eder. Sizin de başınıza geldi mi neler yaptınız?