7 aylik bebeğim bu zamana kadar anne sütü + mama şeklinde beslendik, 3 saatte bi once emziriyorum üzerine 150 ml mama yapıyorum, şimdi sorum şu ek gıda olarak kaç öğün vermeliyim, mesela sabah kahvaltı vereceksem uyanınca önce emziriyorum , peşine hemen yine mama yapmak zorunda mıyım, Peki kahvaltı ne zaman vericem öyleyse, yoksa çıktığı kadar anne sütü verip peşine mama vermeden kahvaltımı yaptirmaliyim
Kafam şurada çok karışıyor, ben yine 3 saatte bi emzirme+ mama vereceksem sabah öğlen akşam ek gıda öğünlerde ne zaman vericem