Handen Arenbebekk Sudocrem denediniz mi? Aşırı ileriyse travazol ve trosyd karışım şeklinde sürülünce iyi geliyor.
Arenbebekk Handen hepsini denedim 😁 şuanda denemeye devam ediyorum ama trosyd travazolu denememiştim. Doğal yolla geçer diye bi umur 😁
Handen Arenbebekk Travazol vs trosyd karıştırarak sürerseniz iyi gelebilir. Ağır pişik durumunda kurtarıcı. Tabii sürekli sürmeyin. Günde bir kere falan yeterli. Zaten en fazla da üç gün kullanmalısınız.