Hanımlar yasmin hap ile korunuyorum ama iki üç gündür ramazandan dolayı içmeyi unuttum regl günüme 10 gün var ama bugün regl oldum gibi kanama geliyor hapı iki gün içmedim diye erken mi regl oldum bilmiyorum hamilelik vs olma ihtimali olmaz dimi kanama neden oldu aceba fikri olan var mı aklıma takıldı