Sedaliz Sadece emerek uyuyabilen bir bebeğim var, işe başlamayı düşünüyorum,bakıcıya bırakıcam ama biliyorum emmeden uyumaz kıyameti koparır napicam ben, varmı benim gibi olup da işe baslayabilen
hellomom Sedaliz uyur merak etmeyin:) benim kızım da benden başka kimseyle uyumazdı, ama bakıcıyla bir şekilde uyumlandılar. Ben varken başka ben yokken başka oluyordu☺️
Sedaliz Tosbiktosbikk uyku eğitimi için basvurmustum fakat sonra bebeği mayistirip yatağa bırakın falan dedi eğitmen ,ben mayistirma kısmını bile yapamiyorumki ,bir de çok fazla ağladı yapamadım yani ,keşke verebilseydim