Arkadaşlar merhaba bende yeni başladım 3.5 yaşında oğlum herşeyi konuşuyor söylüyor ama tuvalet eğitimi gelince hiç anlaşamıyoruz 2 yaştan itibaren başladım ara ara ama hiç olumlu sonuç alamadım bu sefer kendim de eminim dedim 1. Gün çok iyi geçti sadece 2 sefer kaçırdı çişini. Kakasını gün boyu yapmadı tuttu gece uyumadan önce kendiliğinden kalan geldi ve yaptı yattı. Fakat 2 gün o kadr berbat geçti ki sürekli altına kaçırdı kaka yaptı ne lazimlik ne wc asla yapmadı 3. Güne basliycaz ama nasıl ilerleme yapcam bilmiyorum.