Biz 8 ayımızı doldurduk artık ellerden ayaklardan ziyade Terlik, telefon, gibi oyuncak haricinde ne varsa ağzına götürüyor, parkelerin tadına bakıyor fln 🤣🤣 üç aylıkken ben de doymadığını düşünüp endişe etmiştim ellerini emdikçe doktorum açlık belirtisi olmadığını söylemiişti, ki bir süre sonra normale döndü. Sizin de öyledir oral dönem gereği aynen 😊