2 aylık kızıma sma mama kullanıyorduk gaz sorunumuzdan dolayı aptamil conformile geçtik kakasini yaparken cok ıkındığını farkettim ve cok katı yapıyor mamasına zeytinyağı karıştırdım bu durumu yaşayan ve başka tavsiyesi olan var mı bu ay da kakasi katilasiyor mu yoksa mama mı yaptı 🤔