Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık şuanda 10 gündür geçmeyen burun hırıltısı var sürekli serum fizyolojik sıkıp baby vac ile çekiyorum burnunu onun dışında nabülazatör ile burnuna serum fizyolojikte veriyorum ama geçmiyor tavsiyeleriniz var mı bu konuda