Bugsbunny Merhaba güzel anneler💜 2aylık kıızm için kilot bezi kullanışlı olur mu Kullanan anneler memnun musunuz Normal bezden daha mı iyi oluyor
Deletedmom277 Bugsbunny çok küçük o zamanlar için kullanışlı olmaz. Daha çok emekledikten sonra yürümeye yakın daha rahat oluyor
Amine_erva25 Bugsbunny bence küçük ve kışın değilde yazın daha kullanışlı kışın bişeyler giydirdiğimiz için çıkart vs zor oluyor yazın daha iyi kilot bez
Ayseonrbrn Bugsbunny canım ben bebeğim ıkı buçuk aylıkken başladım şimdi dört aylık olduk halada devam edıyorum açıkçası çok memnunum en azından bezi sıkı bağladımmı derdi yok
Bugsbunny Deletedmom277 merhaba Hımm. Anladım. Aradığım cevap buydu teşekkürler. Küçük Oldugu İçin kararsız kalmıştım 💜🌸
Deletedmom277 Bugsbunny altını değiştirken sıkıntı olur. Tamamen pijamasını çıkartmanız gerekiyor çünkü. Rica ederim☺️
selimgiray Bugsbunny 4 aylikken 3 numara prima kullandim. Simdi 5.5 ayligiz kilosuna gore 4 numara sleepy aldim sizdirdi
selimgiray Bebek ayaklaninca vs vs bos isler. Sen hangisini kullanmak istiyosan onu kullan. Az sayida olan deneme paketlerini alabilirsin. Merak in kalmasin. Degistirecek olan sensin :)