Betul_61 Ya bugün 25 günlük olduk iyidim iki gündür yine sızı var karnima dokununca böyle acıyor eğilince hareket edince bildiğiniz acı var bu normal mi korkuyorum iç dikişler mi açıldı yoksa 😭😭
suultan- Betul_61 sancılarınız iki ay boyunca devam eder uyuşukluk hissi hep olur kırkınızda doktorunuza gözükün içinizde pıhtılaşmış pis kan vs var mı diye
bizanneyiz Betul_61 ara ara o ağrılar sızı şeklinde oluyor ama sonra zamanla azalıp tamamen ortadan kalkıyor canım benim hissetmiyorsun bile ben sezaryen olalı 3 ay oldu izimi görmesem hatırlamam 😅
Ysmntncsr Betul_61 herkeste değişkenlik gösterir ama benim 4 ay oldu hala bile azıcık üşüttüğümde sızılar oluyor uyuşuklu hissi azalsada devam ediyor normal olduğunu söyledi doktorum kontrolümde
Betul_61 bizanneyiz ay sağol canım benim ya içimi acık rahatlattin ya böyle elimle dokununca acıyor resmen korkdum ama yatinca sakin durunca birşey yok çok şükür
Betul_61 Ysmntncsr anladım çok tşk ederim yorumun için, ya sezerxan gerçekden çok zormuş yaa rabbim yardımcımiz olsun
gecekusu_- Betul_61 olur canım hatta böyle biri bir şeyler batırıyormus gibi yanma acı olur bende de oluyor çünkü 😢
gecekusu_- Betul_61 valla zor 😞 öyle ağrıda uzan ayağının altına yastık koy biraz da olsa ağrısı diniyor 😊
Esmakyt Betul_61 aynı sorun bendede var karnım acıyor gecmıstı gene basladı agır bırsy kaldrdm yada herhangi brsyden oldu hatıralmıyorm