Benim kızım 3,5 yaşında ve geceleri besiz uyumuyor,gece kalkınca gelip beni alıyor onun odasında uyumam için.Aslinda 9 yaşında ki ablasida aynı 9da da yatıyor.Her gece oda oda gezmekten çok yoruldum.Sizin çocuklar nasıl ve bana bir tavsiyeniz var mı ?