myemye_12 Bebek deterjanı ne kullanıyorsunuz şöyle güzel kokan yok mu dalan kullanıyordum ama 2 seferdir çok ağır bir koku bırakıyor ndden anlamadım
Birdurummuvar myemye_12 şok Market bebeland ın kokusu çok hoşuma gidiyor ama leke çıkarma da çok iyi değil diğerleri gibi 🤦♀️
myemye_12 @Mihrimahim16 merhaba nasılsınız ☺️ sizin gönderdiğiniz bebek kıyafetleri çok güzel kokuyordu hangi deterjanla yikadiniz ☺️
Birdurummuvar myemye_12 maalesef temiz içerikli olan deterjan lar bizimkiler gibi leke çıkarmıyor eksta leke çıkarıcı kullanmak gerekiyor
Deletedmom_110 myemye_12 kesinlikle her geçen soruyor bu kalıcı parfüm gibi kokuyor🌺 ki benim koku takıntım var kendi kıyafetlerimizde öyle evde öyle çok memnun kalırsın🌺