Mero15 Merhaba anneler oğlum üst dişlerini cikariyor 7 aylık hem burun akintiisi var hemde kuru öksürük dişin üstüne birde hastalandı öksürüğü nasıl gecirebilirim bende gribim emziriyorum ilaçta içemiyorum ne yapmam gerek bilgisi olan yardımcı olabilirmi
azraklkn Mero15 ıhlamur kaynatip hem bebeginize içirip hem kendiniz içebilirsiniz öksürüge iyi geliyor