Esrademir1 normal bizde henüz bi sıkıntı olmadı.6.Ay aşılarını yaptırdınız mı
balkaymak__ yaptırdım
Bizim uyuma saatinde sıkıntı yokda sabahın 6 sında uyanıyor 😌😌😌