Kızlar hayırlı ramazanlar. Bebeklerinizin kıyafetlerine hangi deterjanı ve yumuşatıcıyı kullanıyorsunuz ? Lekeler için ayrıca bir ürün kullanıyor musunuz ?
Kızlar özellikle 💩 lı kıyafetleri nasıl biriktiriyorsunuz ? Bir zıbınla makina çalıştıramıyorum makine birikene kadar bir işlem uyguluyor musunuz acaba ? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız. Kıyafetleri soldurmayacak fakat lekeleri de çıkartacak ürün tavsiyelerinizi bekliyorum.