Muhendisella_ benmde öyleydi ilk öğün güzel yutkunarak emiyordu, sonraki öğüne süt birikmiyordu ve sinirlenip ağlıyordu. Bir mama bi meme vermeye başladım 1 haftalıkken, çocğum uyumaya ve sakinleşmeye başladı açlıktan ağlıyormuş anlayacağın
İlk ay 1.5 sonraki ay 1 kg almıştı daha sonra çok yavaşladı kilo alımı, çünkü eli kolu hiç durmayan bi bebek
1 aylıkken 5 kiloydu şimdi 9aylık 8kg 😂 sen düşün artık...
Bebeğini en iyi sen tanırsın, çocuğa eziyet etme boşuna içsin zaten 1-2 aya hareketlenecek ve almayacak o kadar