Bebeğim 10,bucuk aylık ek gıda tadımlarına 5.ayda başladım yogurt ve sebzelerle daha sonra meyve tattırdım ama gelin görün ki hiçbirşey yemiyor ona özel ne yapsam kalıyor ya ben yiyorum ya çöpe gidiyor çok üzülüyorum bu duruma.
Sevdiği şeyler: yoğurt ,meyve püre ve muhallebileri ,labne bu kadar yumurta ve tarhana çorbasını çok severdi artık kahvaltılarda yumurtası da yarım kalıyor çorbayı da ağzına sürmüyor kandırarak veriyorum hiçbirşey yemedği zaman tarhana yapardım kurtarıcımdı.
Sebze ve pütürlü gıdalara alışması sevmesi için tavsiyeler istiyorum sizlerden 🙏🏻 Bunu yap mutlaka sever diyeceginiz bir şey var mı?