yellowmom8 Aptamili içmedi Bebelac gold denemeyi düşünüyorum kullanan anneler memnunmusunuz bebeklerinizin kilo alımı nasıl gaz veya kabızlık sorunu oldumu
Selveraytkn yellowmom8 10 ay Aptamil kullandım 4aydir da Bebelac gold kullanıyorum ikiside kilo yapmadı bizde ama Aptamil çok gaz yapıyordu bu yapmıyor
Deletedmom_39 yellowmom8 aptamil ve sma kabız yapınca bebelaca geçtik canım ilk ay 800 gram almıştı 🌷 (gold değil)
Sdmgc yellowmom8 bebeğim doğduğunda sarılık olmustu 2 hafta kullandım o süreçte 1 kilo aldı sonra bıraktık ve şu an yaklasık 1 aydır kullanıyorum aynı zamanda emiyor da yine gayet iyi kilo aldırıyor ve gaz kabızlık sorunu da yapmadı bizde
yellowmom8 Selveraytkn gaz yapmasın enazından Aptamilin çok gaz yaptığını söylüyorlar zaten hıc içmedi sevmedi
Eymenikonunannesi14 Gold olani kabizlik yapmiyor normaline gore daha iyi ben sma dan bebelac a geçtim severek iciyor ve kilo alimi çok çok iyi benim bebeğime yariyor 1 yasinda 12 kg gunde 2 kez falan icmesine ragmen guzel kilo aldiriyor 🤗
yellowmom8 Sdmgc maşallah inşallah benim bebegımde sever de içer kilo alımı çok yavaşladı mama diyor doktor aptamili içiremiyorum birde bunu denicem bakalım severmi