suultan- Bebeğim üç buçuk aylık tırnağını keserken yanlışlıkla etini de kesmişim kanı çok aktı ne yapmam gerekiyor birsey olur mu
Tuba11 suultan- korkma canım bişey olmaz. Bende kızımda öyle olmuştu nasıl korkmuştum. Sonra az zeytinyağı sürdüm bir kaç gün üstü üste devamlı ve geçti
Tuba11 suultan- oyy kıyamam. Bişey olmaz canım zeytinyağı geçirir, krem falan varsa oda olabilir sür sürekli geçer inşallah
kasimonbes suultan- benimde ilk kestigimde olmustu kan topladi hic dokunmadim kabuk bagladi dustu sonra