Sonsuz32 bi sure uykusu geldiginde uyutmayin. Daha sonra artik uykudan bayilmak uzereyken isigi kapatin ve yaninda oldugunuzu hissettirin. Besigini sallayin hemen uyuyacaktir zaten. Bir sure bu sekilde yaparsaniz alisir. Benim ikizlerim isigi kapattigim an uyku zamani oldugunu anliyorlar ve zifiri karanlikta yatiyorlar