Barlashatice yatakda desteksiz istiyorum ama yatağın içinde asla sakinlestiremiyorum piş piş pat pat yapıyorum, elimi saçında yanaklarında gezdiriyorum, öpüyorum daha çok ağlıyor, yanda yatıramıyorum, o an beyaz gürültüde ise yaramıyor. Mecburen kucağıma alıyorum sakinleşince tekrar besigine koyuyorum sil baştan tekrar ağlıyor 40 50 dakika geçiyor uyuyor ama 1 saat sonra tekrar uyanıp ağlıyor sonra emziriyorum geri uyuyor