Endegerlimoglum 4 aylık bebeğin yarım saatte bir emmesi normal değil zaten. 3-4 saatte bir beslenmeli. Bebeğiniz emzik yerine sizi kullanmış emziği alınca bırakmış. Ayrıca 4.ay çok zor geçen bir ay. Beslenmek istemeyebilir, daha çok beslenmek isteyebilir, ağlayabilir, uyumayabilir. Normal yani.