Rabia4646 Merhaba arkadaşlar. Benim normalde adet tarihim 23 Mart gösteriyor 3 gün gecikme oldu sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Suphemizde yoktu. Test hatalı fln olabilirmi hamile olabilir miyim 😞🥴
-Beliss Rabia4646 bu ay herkesin gecikiyor sanirim😄 benmde 6gun gecikti bende yaptim negatifti 7.gunde adet oldum kekik suyu yap ic kaynatip
Faymer Rabia4646 merhaba benim geçen ay 22 şubattı 22 Mart’a olmam lazımdı ama olmadım iki defa da test yaptım negatif ama adette olmuyorum😰
OnderArasinAnnesi Rabia4646 ya zaten test yapmışsınız negatif çıkmış regli gecikmeksizin tek sebebi gebelik değil stres yaptıysanız yada beslenme alışkanlıklarınızı değiştirirseniz kilo aldıysanız veya verdiyseniz o zamanda gecikiyor
Rabia4646 Faymer Allah Allah bu ay neden çoğu kişi bunu yaşıyor bir post daha görmüştüm ordada herkes bu ay gecikti yazmıştı. Korkuyorum henüz hazır değilim 😞
Rabia4646 OnderArasinAnnesi hiç gecikme yaşamadım çünkü bu zaamana kadar insan teste bile guvenemiyor
Selveraytkn Rabia4646 bu ay ilk defa benimde gecikme oldu 7=günün sonunda geldi 2 kez şüphem olmamasına rağmen için rahatlasin diye test yaptım negatif şükür bu akşam iftara 15 dakika kala geldi
Ozaymus-21 Rabia4646 bende 24 nde olmam gerekiyordu bir gun geçti normaldede gecikiyor ama bu sefer biraz şüphem var. Ama hamilelik riski dusuk oldugu bir zamanda birlesme oldu eminde olamadık ama bekliyorum bakalim
glcn1990 Ben 2 Şubat da adet oldum neredeyse bir buçuk aydır adet olamadım 5 defa test yaptım negatif stres den de olabilir