newmoms allahim kolaylık versin .çok ćektim ben şu çarşafla sallama konusunda. Ayakta sallanmak istemiyor hamak beşik aldık yok onda da uyumuyor. Evde tekken iyice uykusu gelirdi çarşafa koyar iki elimle tek başına sallar uyutur hamak besige öyle koyardım. Ağırlaşmaya başlayınca yapamadım. Tavana asılan çingene besiginden aldık. Onu da istemedi ama uyudu en azından onda .bazen uyanır orada olmak istemezdi çarşafla sallar uyutur oraya yatirirdik tekrar . Saatlerce çarşafla salladigimizi bilirim keyif yapardı.18 aylikken annemlerde kalırken nasıl olduysa ayakta sallanmaya alisti .arada yine istedi carsaf ama uykusunu dağıttık oyun oynattık yine de sallamadık. Anladı tek uyuma seklinin ayakta sallanmak olduğunu. 2 aydır carsaf yok çok şükür