Hkshkshsk Kizlar bebeğinize kaç numara bebek bezi kullanıyorsunuz biz 5 numara kullanıyorsunuz bizim bacak kısmında hep iz oluyor bezin lastik izi ondan başka sorun yok büyük numaraya geçsem mı sıkıyor mu acaba bez benim oğlum 8 ay 18 günlük
incitomm Hkshkshsk 8500 kilomuz 4 numara sleppy kullanıyoruz iz oluyor tabi ama bezde dar deil ben hafif geniş bağlıyorum sorun kalmıyor 10 kiloya kadar sanırsam 4 numara olur zamanla gözlemleyip bakacağım
Hkshkshsk tineanigra kilosu 9.900 geçen ay pazartesi asi için götüreceğiz ozaman tekrar bakilcak ozamanki kilosuna göre 6 numara geçeyim mi
tineanigra Hkshkshsk ben molfix kullanıyorum 11 kg kızım 5 numara kullanıyorum hala ama Sleepy almak zorunda kaldım geçen gün onun 5 numarası küçük geldi. Bezden beze farkediyor. Bantlar üst üste gelmiyorsa 1 numara büyüğe geçebilirsiniz
tgcbldrc Biz 10 kg yuz goon 6 no külot bez kullanıyoruz ben cok memnunum biraz bol ama hic tasma olmadı bugune kadar markadan markaya da degişebiliyor