Herkese merhaba bebeğim 1.5 aylik ve aşırı derece de kusmasi var bugün kusmasi 20 yi geçti. Hergun makina çalışıyor kıyafetleri asla yetmiyor miktar olarak da çok kusuyor. Reflu olduğu söylendi. Maflor plus başlamıştık fayda etmedi gaviscona geçtik yine fayda etmedi. Bu şekilde olup çözüme kavuşan var mı? Altında yatan sebep başka bisey olabilir mi diye korkuyorum