Recbeyer Kızlar bisey danışacagim size Benim antre halilarim saçaksiz zamaninda oyle almisim ama ben sacakli olsun istiyorum ayriyetten saçak satılıyor mu biyerlerde bilginiz var mı???
Aaaeee Recbeyer hiç tavsiye etmem. Çok çabuk kirleniyor sürekli düzeltesim geliyor birde benim robot süpürgeme sürekli takılıyor beni deli ediyor bence dümdüz halı olsun daha güzel 😊 saçak yapılır mı bilmiyorum halıcılarla görüşebilirsiniz
Seyma_29_ Recbeyer hiç tavsiye etmem şimdiki aklım olsa tercih etmezdim. Sürekli tarama istiyor helede yıkamaya verdikten sonra saçaklar dağıldı bir tuaf oldu. Saç spreyi sıkıp tarama yapıyorum öyle sabitliyorum