2 ay 23 günlük kızım var vajina bölgesinde yapışıklık gördü doktoru
Krem verdi kullan acilmas ise küçük bir operasyon ile açılır dedi uyuşturmadan yapılan bir işlemmis biraz da ağrılı dedi bebegim nasil dayanacak ki?
Bu durumu yakini veya kendi yaşayan oldu mu? 😔? Soru sormak istiyorum