Merhaba anneler, 4 ay once dogum yaptim ikinci bebegime, ve pospartum depresyona yakalandim ikinci defa.. ilk dogumdan sonra da siddetli sekilde yasadim fakat ilac kullanarak atlattim. Suan yine 3bucuk aydir ilac kullaniyorum fakat iyiye gidiyordu ama sonra cok agir hastalandim grip oksuruk vs. Tekrar bastan basliyorum gibi hissediyorum. Hersey bos geliyor hicbisey zevk vermiyor surekli hayati sorguluyorum guzel seyleri dusunsem, buseferde ölüm geliyor aklima, cikmaz bir dongude hissediyorum kendimi, cocuklara gelince buyuk oglum okula gidiyor bana cok fazla bir zorlugu yok, kucukte cok rahat bi bebek beni aslinda zorlamiyor. Neden boyle hissediyorum anlam veremiyorum hic gecmeyecek gibi geliyor 😭 desteginize fikirlerinize ihtiyacim var