xtutku medipol hastanesinde doğum yaptım. Oradaki hemşirem ve emzirme danışmanlığı aldığım hemşire ayağını biraz sert cimcirmemi söyledi. Evet biraz ağlıyor , insan kıyamıyor ama bu sayede sarılığı çok çok hafif geçirdik. Taban kısmını biraz sıkın ve öyle uyandırın. Benimkide uyanmak istemiyordu , denedim onayladım ben🥹❤️