Mefeannesi İyi akşamlar kızlar 21 aylık oğlum var üstünü çıkarırken giydirirken çıldırıyor 😓 kaçıyor bağırıyor cidden çok yoruldum ne rahatça bez değişebiliyoruz ne bişey feryat figan her zaman bu durumlar ne zaman geçer acaba sizinkiler de böyle mi
Ekvatoral Mefeannesi aynı dönemdeyiz ve bizimkide öyle. Normal zamanda uyuyacaksa felan inatlaşmıyorum. Uyuduktan sonra giydiriyorum. Ama bir yere gideceğimizde yapınca çok zor oluyor. Yalnızken hele mele de babasıyla gideceksek kızılca kıyamet kopuyor
Sulee_ Mefeannesi canım şarkı söyle dikkatini cek seni dinlemesini sağla benim kızımda oyun yapıyor hep kaçıyor bezini değiştirirken şarkı söylüyorum bebek şarkılarından dikkatini çekiyor oyalanıyor o sırada hemen hallediyorum bezini
Mefeannesi Ekvatoral uyksuu olsa da olmasada öle yaa yatarak altını hiç açamıyorum bilmiyorum çok zor çok ağlıyor sanki zarar veriyorm
Rainnnn Maalesef 17 ayda aynı oğlumda telefondan bişeyler açıp izletiyorm yoksa mümkün değil poposu kakalı kaçıyor