Benim oğlum 7. Ayda emekledi 10 gün sonrada bulduğu her yere tutunup ayağa kalkmaya başladı ancak emekleme bir gelişim basamağı değildir. Yani hiç emeklemeyedebilir ve bu bebeğinizin gelişimi için bir sorun teşkil etmez. Her bebek farklıdır, belki emeklemeden direk yürüyecektir endişelenmenize gerek yok:)