Kızlar 6 aylık ikizlerim var, sallayarak uyutuyorum. Gece uykusu için her gün saat 9 da sallamaya başlıyorum hemen uyuyolar ancak sallamayı bırakmam 2 saati buluyor.. Yani uyuyolar ama gece uykusuna geçemiyolar sallamayı bırakırsam uyanıyolar, beşiklerine yatırmam 11 i buluyor, haliyle 9 da uyumalarının bi anlamı kalmıyor. Neden böyledir yani tek sebep sallanarak uyumaları mı? Sallayarak uyutan tanıdıklarım var gayet uyuyolar yani bir şeyi yanlış mı yapıyorum acaba? Bu arada gündüz uykuları da aynı şekilde, uykudan gözlerini açamıyorlar ama hep kıpır kıpır..